diumenge, 1 de juliol del 2012

Vies Agraïda 6C+ i Despertaferro 6b+, Zona Santa Cecília, Sector La Balena


Aquesta tarda 20 de juny, últim dia de primavera he anat a fer esportiva per conèixer al Jaume i la Isa, un amic virtual del facebook per interès d’aficions, d’ell el primer que em va encuriosir va ser que filmes les vies d’escalada més naturals tipus aventura  i sense cap tipus de interès,  que podeu seguir en el seu bloc Aventura Alpina, per pura afició a l’escalada i sobre tot per l’alpinisme.
En aquest moments per mi la via i el sector eren el de menys, però gràcies a tot plegat vaig tindré contacte amb aquest sector, i encara que per mi es de molt nivell, he pogut seguir la tècnica d’ells, per saber com s’ho fan per poder encadenar aquestes vies.
A sigut tota una lliçó magistral comprovar com estudiant pam a pam els passos i amb quina serenor guanyant la roca i al final aconsegueixen encadenar.
Quan jo vaig arribar al sector, ells ja estaven estudiant la via Agraïda 6c+, i entre els seus descansos vaig poder temptar la via, però desprès del tercer intent vaig desistir, però es igual el cas es que vaig viure com el Jaume l’encadenava.
Desprès van preparar per fer la via de més a la dreta la Despertaferro 6b+, que semblava fàcil, però en aquest grau, de fàcil no hi ha res, la Isa la va munta per intentar encadenar-la fins que ho va aconseguir i jo entre mig també vaig intentar fer-la i  jo a la tercera amb la logística i paciència del Jaume i la Teòrica de la Isa, més algun Ao i diverses trampes, al final he acabat aconseguir pujar.
De la vies no us puc explicar gaire coses ja que son molt desconegudes per mi, però si que us puc dir que tenien sobre 15 o 17 metres.
Tota una experiència positiva tant el conèixer a aquesta parella com el plaer d'escalar amb ells, ara només cal que tinguin paciència en que jo consolidi aquest nivell per poder participar més a sovint.
Siauuuuuuuuuuuu