dilluns, 9 de juliol del 2012

Via L'Hora Violeta 5c,6b+ Sector Columpi -Can Jorba-


El dimecres 27 de juny vam quedar amb el meu amic de Ferrades José Manuel Corrales, per fer una mica d’escalada esportiva, bé, tot aquest jovent tira més que jo, per l’edat i per la veteranía, però jo faig el que puc i el cas, és que m’ho passo molt bé.
Com ara a l’estiu fa calor li vaig proposar anar a Can Jorba a un sector que m’havien aconsellat anomenat El Columpi, amb una bona varietat de vies a l’ombra, això sí, de nivell alt.
Vam arribar a la roca i  ens vam trobar uns nois molt macos que estaven fent, la via Callat Mamut 7a els i vam preguntar per fer una via una mica assequible d’aquell sector, que nosaltres desconeixíem i ens van aconsellar L’Hora Violeta 5c amb un pas de 6b+, el José Manuel, la va treure de primer, això si, se la va tenir d’estudiar i suar de valent, desprès la vaig fer jo de segon amb ajuda logística i algún A0, però igualment estic satisfet d’haver-la fet.
Desprès vam intentar fer la via del costat Tic Tac Toe 6a, 6a+ i els nostres veïns ens van xapar la primera amb el pal telescòpic i ja ens van dir que sense cap problema que si no ens en sortíem, la feia ell i la desmuntava.
I així va ser vam fer el que vam poder i al final ell va tenir de vindre a desmuntar-la.
A aquestes alçades ja teníem els dits en vermell i dolorits així que vam donar la sessió per acabada i amb la fresqueta vam fer el camí de tornada.