dijous, 26 de novembre del 2009

Ullastre-Olivera Silvestre

L'Olivera Antolí


Fa bastants anys voltant per les vinyes velles i abandonades vaig veure el rebrot d'una olivera i em va semblar interessant, això passaba per l'any 2000.
Com jo no era gaire expert em vaig equivocar i aquesta peça no era tant interessant com a mi en un primer moment em va semblar.
Però com jo ja l'havia arrencat, podat i plantat i resulta que va sobreviure sense problemes i li vaig voler donar una oportunitat a ella i a mi.


Al cap dels anys, li vaig anar podant els brots de branques noves, per fer un pre-bonsai (del 2000 al 2004), en una torreta d'entrenament.




A la primavera-estiu del 2004, vaig decidir intentar fer una peça maca.
Li vaig podar les branques que jo vaig creure que no necessitaria pel resultat final i les vaig filferrar totes, el vaig treure de la torreta d'entrenament i li vaig podar les arrels i tambè canviar la terra per pomice i akadama, i el vaig tornar a plantar a la mateixa torreta.
Per últim vaig posicionar les branques que havia filferrat capritxosament, i el vaig deixar reposar uns anys mes, perquè es refès.




L'any 2008 li vaig treballar la fusta per donar-li un caire de mes vell, i el vaig pintar amb polisulfur calcic, tambè el vaig trasplantar en una torreta de terrisa de Granada.


Actualment fa 14cm. d'alt, que us sembla està xulu ehhhhhhhhhhhh.