dimarts, 17 de desembre del 2013

La Desdentegada, Escalada Esportiva


Una vegada més fugín de passar fred a les vies llargues, hem anat a fer esportiva en un lloc tranquil i amb sol fins les 14:00, amb vies entre 4c i 6a+, però amb les xapes (químics) sempre a prop i que gràcies això, només tenim la feina de concentrar-nos amb la roca i progressar, sense patir tant pel grau. 


Allà les 14:00 hores, el Jaume i jo em plegat, però per qui vulgui continuar escalant amb sol, més li val canviar cap al Vermell del Xincarró.
Hi hem estat en:
Jordi Vives
Jaume Aules
Alex Ossó



Les vies que hem escalat segons la ressenya del Kpujo son dels números 14 al 21 amb un promig de 33 metres.

Jo personalment avui he quedat molt satisfet i com diuen els meus companys de Tarragona, avui he Xalat, perquè les 3 vies que he fet, les he fet de primer, cosa que m’ha donat molta auto-confiança.

En general tots hem escalat molt i tranquils en un entorn com tots els que ens aneu seguint i participant ja coneixeu.


l'aproximació des de l'aparcament de la pista forestal, (a la foto amb una P), a estat d’uns 25 minuts amb un desnivell d’uns 139 metres.


Siauuuuuuuuuuuuu

Aquí teniu el vídeo de les fotos d'aquesta trobada.