dimecres, 4 de març del 2015

Trobada Esportiva a Banyadores -Cabrera de Mar-

Aquí us deixo el lloc ideal per fer la trobada per esmorzar plegats i per dinar si us cal, el tracte no es que sigui gaire amable, però es correcte i l'espai i l'aparcament es molt gran, no us l'acabareu.

Arribem a Cabrera de Mar des de l'autopista C-32 o des de la NII des Vilassar de Mar. A l'entrada de Cabrera trobarem a l'esquerra el començament de la rambla (asfaltat) per on vam pujar fins passar al costat d'un arc de pedra on es perd l'asfaltat.
Hem de seguir aquesta pista fins l'aparcament de la Font Picant (1,5 km). En arribar hi ha un desviament a l'esquerra que no hem de prendre, sinó seguir la forta pujada de la dreta que ens deixa a l'aparcament.

Des del pàrquing ja a peu, seguim pujant per la pista, saltant la cadena. En el primer desviament prenem la pista que surt a la nostra esquerra, direcció Cabrils. La de la dreta puja al castell de Burriac. Després de 50 metres trobarem un sender a la nostra dreta, amb una fita i marques blanques, que en forta pujada ens deixarà als peus del sector Clàssic.

Catarcteristiques:
Sector orientat al sud-est; ideal per als matins d'hivern i les tardes d'estiu.
L'escalada es desenvolupa sobre vies de placa, alguna bastant llarga, que combinen bons cantus amb alguna placa fissurada i bona adherència. Hi ha un conjunt de vies més dures on l'adherència i les petites regletes són la clau.

Gairebé totes les vies estan equipades amb parabolts i sòlides reunions.
Les vies oscil·len entre els 5 i 30 metres. Seran suficients unes 10 cintes exprés.
Sector apte per anar amb nens si es queden vigilats al peu de via.

Enllaç a l'album de fotos de facebook

Avui ens hem anat a fer esportiva als Sectors de Banyadores a Cabrera de Mar, en les zones de l'Amazònia i Clàssica, en un bon ambient per superar vies entre el IV i el 6c, en roca de granit, personal he quedat molt satisfet perquè les he fet totes de primer i sempla que el CoCo em va donant la tranquil·litat que tant estic buscant i cada cop la integració dels dos grups esta més sincronitzada, hem estat 12 en total.